פרופ’ מייקל שטיין – מנכ”ל, פרויקט בית הספר למשפטים של הרווארד בנושא מוגבלות, ארה”ב
יואב קריים – מנהל היחידה לפיתוח קהילה ושינוי חברתי, בית איזי שפירא, ישראל
סאמפדה שבדה – מנהלת Perkins, הודו
דומיניק דיקס-פיק – מנהלת מחקר ואימפקט, קרן תיקון אפריקה, דרום אפריקה
סבין וויינברגר – תקשורת ופיתוח פרויקטים, ICP Foundation of Munich, גרמניה
דוריס שוסל – ראש פיתוח תאגידי, ICP Foundation of Munich, גרמניה
בית איזי שפירא ופרויקט בית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד בנושא מוגבלות, אירחו את פאנל שדן בגישות ומודלים חדשניים לחינוך לגיל הרך, המספקים מענה הולם בהתאם לזכויות היסוד באמנה, המחייבות התערבות חינוכית מוקדמת.
פרופ’ מייקל שטיין – בית הספר למשפטים אוניברסיטת הרווארד, ארה”ב
יואב קריים – מנהל שותף, היחידה לפיתוח קהילתי ושינוי חברתי, בית איזי שפירא, ישראל
וילפריד קיינץ – ראש מחלקת מחקר Zero Project, אוסטריה
דבורה גליסון – מנהלת, אזור אסיה ופסיפיק, Perkins International, בי”ס פרקינס לעיוורים, ארה”ב
מליסה מנדוזה – חברת פרויקט שירותי חינוך מיוחד, מרכז ניתוח מדיניות WORLD, ,UCLA ארה”ב
הפאנל התמקד באקו-סיסטם הדרוש להכללה אופטימלית בחינוך, תוך הדגשת שותפויות ותשתיות מקצועיות שונות הדרושות לנגישות אופטימלית, כמו גם את ההבדל בין הכללה לפיתוח זהות ייחודית, הרואה בנכות חלק לגיטימי מהמגוון האנושי.
ד”ר מיכל ניסים, ראשת מסלול מלמ”מ, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
ד”ר אורלי עידו, מרכזת התכנית בוגר בחינוך היסודי 30+ והתמחות חינוך מבוגרים, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
נעמי אריאל, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
חני שמרלינג, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין, מורה בבית הספר, בית איזי שפירא
מטרת המחקר הנוכחי היא לחשוף את חוויותיהם של אנשי החינוך במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, אל מול האתגרים של ההוראה מרחוק והיתרונות הגלומים בה, ואת הצרכים שלהם ושל תלמידיהם שעליהם יש לענות כדי לאפשר הוראה מיטבית מרחוק בזמני סגר או בידוד.