עמנואלה זיימי – קרן אלבניה לתסמונת דאון, אלבניה
נועה ניצן – בית איזי שפירא, ישראל
אדיטי אגרוואל – Gudgudee, הודו
ריקרדו רוסאס דיאז – האוניברסיטה הקתולית של צ’ילה, צ’ילה
קווין ספנסר – הוקוס פוקוס, ארצות הברית
דייויד באנס – davidbanesaccess, בריטניה
המושב עסק בעיצוב כולל של גני שעשועים לילדים, כמו גם בשיטות ללמידה באמצעות משחק.
המושב היה חלק מהוועידה הבינלאומית של Zero Project, פברואר 2022
נעה ניצן, OT MA, מנהלת מרכז הטכנולוגיה והיחידה לטיםול סנסורי-סנוזלן, בית איזי שפירא, ישראל
פדרו אנקארנקאיו, פרופסור עוזר (מסופח), בית הספר קטליקה-ליסבון לעסקים וכלכלה, יו”ר שותף של COST Action LUDI – משחק לילדים עם מוגבלויות, פורטוגל
חיים קהירי, CTO, Arcana Instruments, ישראל
ירון גליצקי, מנכ”ל התקני שטח ואביזרים, מיקרוסופט, ארה”ב / ישראל
נדין פריס, מנהלת פיתוח עסקי בינלאומי, טכנולוגיה משלבת, בריטניה
דיון מעורר השראה על פוטנציאל הטכנולוגיה לקידום ושיפור ההשתתפות במשחק ופנאי של ילדים ומבוגרים עם מוגבלות. חברי הפאנל חולקים את ניסיונם בפיתוח טכנולוגיות ופתרונות, ואת החשיבות בקידום תחום זה בקרב אנשי מקצוע, משפחות, מפתחים ומקבלי החלטות.
המושב היה חלק מהוועידה הבינלאומית של Zero Project, פברואר 2021.
נעה ניצן – מרפאה בעיסוק, רכזת תחום טכנולוגי, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
דיינה קפל – דיינה קפל, מרפאה בעיסוק, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
רחלי בלום – קלינאית תקשורת, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
בוובינר מתוארת אפליקציות IssieApps לקידום תקשורת, למידה, משחק ופנאי ותהליך הפיתוח שלהן.
נעה ניצן – מרפאה בעיסוק, רכזת תחום טכנולוגי, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
דיינה קפל – דיינה קפל, מרפאה בעיסוק, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
במאמר דיווח משני כנסים בין-לאומיים שבהם השתתפו המחברות, על חברות וטכנולוגיות שהוצגו במסגרת תערוכה בכנס, ועל ייצוגן את העשייה המקצועית שלהן כמרפאות בעיסוק במרכז הטכנולוגי שבבית איזי שפירא.
אסטל סלוין – קלינאית תקשורת, רכזת מקצועות הבריאות, בי”ס איזי שפירא
דיינה קפל – דיינה קפל, מרפאה בעיסוק, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
בוצ’ה הוא משחק פאראלימפי שהשחקנים בו מנסים להשליך כדור קרוב ככל האפשר לכדור מטרה לבן. המאמר מתאר את שילובו של המשחק בבית הספר בית איזי שפירא כפעילות ספורטיבית שבנוסף לשמירה על בריאות הגוף, מעצימה את התלמידים מספקת להם הזדמנות לפתח אינטראקציות חברתיות נורמטיביות באווירה מהנה, ומשמשת אמצעי לשיפור מיומנויות התנהגותיות, מוטוריות וקוגניטיביות.