ד”ר מיכל ניסים, ראשת מסלול מלמ”מ, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
ד”ר אורלי עידו, מרכזת התכנית בוגר בחינוך היסודי 30+ והתמחות חינוך מבוגרים, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
נעמי אריאל, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
חני שמרלינג, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין, מורה בבית הספר, בית איזי שפירא
מטרת המחקר הנוכחי היא לחשוף את חוויותיהם של אנשי החינוך במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, אל מול האתגרים של ההוראה מרחוק והיתרונות הגלומים בה, ואת הצרכים שלהם ושל תלמידיהם שעליהם יש לענות כדי לאפשר הוראה מיטבית מרחוק בזמני סגר או בידוד.
د. دانا روت – دائرة الأبحاث والتقييم، بيت ايزي شابيرا
دافنا رڤيڤ كارمي – دائرة الأبحاث والتقييم، بيت ايزي شابيرا
ميطال رفوءا – مساعدة بحث قسم األبحاث والتقييم, بيت ايزي شبيرا
هنا تقرير بمنظور عالمي من 48 دولة في العالم. تقدم الدراسة منظورًا واسعًا حول الفوائد والتحديات التي يواجهها المتخصصون من ثلاثة مجالات: العلاج الطبيعي ، والعلاج الوظيفي ، و علاج النطق من جميع أنحاء العالم.
ד”ר דנה רוט – מנהלת מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
דפנה רביב-כרמי – מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
מיטל רפואה – עוזרת מחקר, מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
נגיף הקורונה התפרץ בישראל וגרם להשלכות מרחיקות לכת בכל תחומי החיים. גם עולם מקצועות הבריאות נאלץ להתמודד עם מציאות חדשה ולהסתמך על מתן שירותים מרחוק באמצעות טכנולוגיה ואמצעים אלקטרוניים (טל-בריאות). מחקר זה נועד לשמוע את קולם של המטופלים מקבלי השירות.
שירלי קני – מייסדת ומנהלת שותפה, עמותת אבני דרך לחיים
דנה דימנט – יוצרת קולנוע, פעילה חברתית ויועצת בתחום האוטיזם
המאמר מבקש לתת לאנשים ללא מוגבלות להבין את החיים בתוך החוויה של מוגבלות כדבר חברתי.
בעזרת משבר הקורונה נבחן היכן הסדר החברתי גורם לאנשים להיות מוגבלים, לחוש מצוקה, לתפקד אחרת. ואולי בכך להבין את המוגבלות בימי השגרה.