ד”ר מיכל ניסים, ראשת מסלול מלמ”מ, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
ד”ר אורלי עידו, מרכזת התכנית בוגר בחינוך היסודי 30+ והתמחות חינוך מבוגרים, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
נעמי אריאל, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין
חני שמרלינג, מרצה, המכללה האקדמית לחינוך ע”ש דוד ילין, מורה בבית הספר, בית איזי שפירא
מטרת המחקר הנוכחי היא לחשוף את חוויותיהם של אנשי החינוך במסגרות של תלמידים עם מוגבלויות מרובות, אל מול האתגרים של ההוראה מרחוק והיתרונות הגלומים בה, ואת הצרכים שלהם ושל תלמידיהם שעליהם יש לענות כדי לאפשר הוראה מיטבית מרחוק בזמני סגר או בידוד.
د. دانا روت – دائرة الأبحاث والتقييم، بيت ايزي شابيرا
دافنا رڤيڤ كارمي – دائرة الأبحاث والتقييم، بيت ايزي شابيرا
ميطال رفوءا – مساعدة بحث قسم األبحاث والتقييم, بيت ايزي شبيرا
هنا تقرير بمنظور عالمي من 48 دولة في العالم. تقدم الدراسة منظورًا واسعًا حول الفوائد والتحديات التي يواجهها المتخصصون من ثلاثة مجالات: العلاج الطبيعي ، والعلاج الوظيفي ، و علاج النطق من جميع أنحاء العالم.
יצחק הירשברג – פסיכותרפיסט, מנהל המרכז לטיפול רגשי בילד ובמשפחה, בית איזי שפירא
עם הגל השני של וירוס הקורונה מובן כי המצב הנוכחי של על גווניו השונים יימשך עוד תקופה לא קצרה. למצב זה יש השפעה נפשית על הילד ועל ההורים, ובמידה רבה יותר אצל ילדים עם מוגבלות התלויים במידה רבה בעזרה ובתמיכה של הסביבה. המאמר מציע כמה דרכים שיקלו על הילד ועל ההורים להתמודד עם המצב, לנסות ולקבל את הדברים כמו שהם אבל גם למצוא את הכוחות להחליט איך נוהגים כלפיהם.
ד”ר דנה רוט – מנהלת מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
דפנה רביב-כרמי – מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
מיטל רפואה – עוזרת מחקר, מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
נגיף הקורונה התפרץ בישראל וגרם להשלכות מרחיקות לכת בכל תחומי החיים. גם עולם מקצועות הבריאות נאלץ להתמודד עם מציאות חדשה ולהסתמך על מתן שירותים מרחוק באמצעות טכנולוגיה ואמצעים אלקטרוניים (טל-בריאות). מחקר זה נועד לשמוע את קולם של המטופלים מקבלי השירות.