ד”ר דנה רוט – מנהלת מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
דפנה רביב-כרמי – מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
מיטל רפואה – עוזרת מחקר, מחלקת מחקר והערכה, בית איזי שפירא
ענת להב – פיזיותרפיסטית, מרכז הספורט ובית הספר, בית איזי שפירא
נגיף הקורונה התפרץ בישראל וגרם להשלכות מרחיקות לכת בכל תחומי החיים. גם עולם מקצועות הבריאות נאלץ להתמודד עם מציאות חדשה ולהסתמך על מתן שירותים מרחוק באמצעות טכנולוגיה ואמצעים אלקטרוניים (טל-בריאות).
בהרצאה, על מחקרים שנעשו בבית איזי שפירא ובהם נבחנו החוזקות והאתגרים שבטיפול באמצעות טל-בריאות מנקודת מבטם של אנשי ונשות מקצועות הבריאות, והוצג קולם של המטופלים מקבלי השירות.
דיינה קפל – מרפאה בעיסוק, המרכז לייעוץ טכנולוגי, בית איזי שפירא
לילך בר – עובדת סוציאלית קהילתית, רכזת המרכז לפיתוח מנהיגות, בית איזי שפירא
אורלי הבל – קלינאית תקשורת, אייזק ישראל
אסנת יחזקאל-להט – אשה לאשה — מרכז פמיניסטי חיפה
וובינר שהוצג במסגרת סדרת וובינרים בנושא טכנולוגיה מסייעת של ה EASPD ועוסק בטכנולוגיה המסייעת בקידום ייצוג עצמי מגיל צעיר, במנהיגות של אנשים המשתמשים בתת”ח וכן מתאר את קבוצת המנהיגות של פורום לבריאות.
נעה ניצן, OT MA, מנהלת מרכז הטכנולוגיה והיחידה לטיםול סנסורי-סנוזלן, בית איזי שפירא, ישראל
פדרו אנקארנקאיו, פרופסור עוזר (מסופח), בית הספר קטליקה-ליסבון לעסקים וכלכלה, יו”ר שותף של COST Action LUDI – משחק לילדים עם מוגבלויות, פורטוגל
חיים קהירי, CTO, Arcana Instruments, ישראל
ירון גליצקי, מנכ”ל התקני שטח ואביזרים, מיקרוסופט, ארה”ב / ישראל
נדין פריס, מנהלת פיתוח עסקי בינלאומי, טכנולוגיה משלבת, בריטניה
דיון מעורר השראה על פוטנציאל הטכנולוגיה לקידום ושיפור ההשתתפות במשחק ופנאי של ילדים ומבוגרים עם מוגבלות. חברי הפאנל חולקים את ניסיונם בפיתוח טכנולוגיות ופתרונות, ואת החשיבות בקידום תחום זה בקרב אנשי מקצוע, משפחות, מפתחים ומקבלי החלטות.
המושב היה חלק מהוועידה הבינלאומית של Zero Project, פברואר 2021.
איריס אדטו-בירן – רכזת תכניות לימודים, מכון טראמפ, בית איזי שפירא
דליה ילין – אחראית שיקום ראייה בבי”ס קרן אור, מתמחה בתחום הערכה ושיקום לקות ראייה על רקע קורטיקלי
נאוה גלקופ – רכזת מקצועות הבריאות בבי”ס קרן אור, חברה במרפאה להפרעות תנועה במרכז הרפואי שערי צדק, מוסמכת הערכות תווך CVI
בוובינר הוצגו השלבים של העבודה עם סמלים מוחשיים בילדים המתמודדים עם CVI ומוגבלויות נוספות, וניתנה הדגמה באמצעות תיאורי מקרה.