אדלה חכמי – מנהלת משאבי אנוש, בית איזי שפירא
שוש קמינסקי – ממונה על החטיבה הקהילתית ופיתוח משאבי ידע, בית איזי שפירא
סקר שביעות רצון העובדים הוא הסקר הנפוץ ביותר כמנגנון המאפשר להנהלת הארגון ולמנהלים בדרגים שונים להקשיב לקולם של העובדים וללמוד ממנו. המאמר סוקר את אתגרי התהליך, מורכבותו ויתרונותיו, ומתאר את תהליך ביצוע סקר שביעות
רצון של עובדים בבית איזי שפירא
שפי משיח – קלינאית תקשורת, מטפלת משפחתית וזוגית, מנהלת היחידה לאבחנה כפולה, בית איזי שפירא
פנינית ליבוביץ – מטפלת במוזיקה ופסיכותרפיסטית, בית איזי שפירא
המאמר מתאר את התהליך של קבוצות ההדרכה לצוות מסגרות היום שהתקיימו בשנים האחרונות בבית איזי שפירא. בהתייחס לחשיבה התיאורטית הנמצאת בבסיס קבוצות הדרכה, מובאות במאמר דוגמאות קליניות מתוך העבודה הקבוצתית בהתאם לסוגיות שעלו במהלך העבודה.