![Show Menu](styles/mobile-menu.png)
![Page Background](./../common/page-substrates/page0043.png)
42
מלווים
מספיק
ויכול
להיווצר
מצב
שחונך
ירגיש
שלו שהחששות
והדחיה
שלו
מהילדים
הם
לא רגשות
לגיטימים
כולו שכל במקום
. קבלה
כך כל הם לעיתים
לחוצים
הרבה
מעבר
. לנדרש
מאוד חשוב
את ללוות
ולתת החונכים
לגיטמיות
לכך
שזהו
תהליך
ולא ארוך לעיתים
בהכרח
יתכן פורש חונך אם . פשוט
והליווי
לא
. הצליח
של כנפיים
קרמבו
היא עבורי
הרבה
מעבר
לתנועת
או נוער
לאחהצ
היא . חופשי
אולי הדרך
היחידה
שבאמת
יכולה
ליצור
שינוי
משמעותי
."
ראיונות עם
החניכים
בתיווך
החונכים
בניסיון
את לכלול
קולות
החניכים
קבענו
עם ראיונות
משתתפים
הוד סניף ב
תוך . השרון
סיוע קבלת
מהחונכים
,
השלמנו
ארבעה
ראיונות
- מובנים
למחצה
.
החניכים
עם בנוח יותר הרגישו
החונכים
, שלהם
והחונכים
שמחו
לסייע
עם
התקשורת
הדוק קשר קיים כי ברור היה . בינינו
. ביניהם
התקשורת
התאפשרה
באמצעות
ולוח עין קשר
כתיבה
(
. ) טאבלט
רבות פעמים
קרה ש
ניחש " החונך
את"
התשובה
והחניך
את דחה או אישר
. הצעתו
מתוך ארבעת ה
משתתפים
,
אחים יש מהם לשניים
שאינם
בעלי
צרכים
מיוחדים
של כנפיים "ב שפעילים
" קרמבו
כחונכים
.
להלן
של סיכום
אותם
: ראיונות
הראיון עם ב'
'ב
- בת ה
19
נמצאת
7
שנים "בקרמבו"
.
שלה החונכת
נמצאת
' ב. שנייה ה שנהה זו איתה
יושבת
בכיסא
גלגלים
,
עם מדברם
עיניה
ולשונה
והחונכת
"
מתרגמת
"
למראיינת
את
' ב. דבריה
" קרמבו " את אוהבת
שם לה שיש משום
היא . חברים
אוהבת
פעילויות
, ספורט
אומנות
ומוזיקה
היא .
" ליםאמור"ה את מאד אוהבת
ואוהבת
את
החונכת
. שלה
היא אוהבת
את
הופעתה החיצונית של
החונכת (
ו השיער
זה את ), שלה הבגדים
שהיא
מקשיבה
את ו לה
מערכת
היחסים
ביניהן
באופן כללי
היא .
מתגעגעת
אליה
. יחד לא כשהן
היא בבית
עם " קרמבו " על מדברת
ההורים
ואחת שלה
מאחיותיה
היא .
יותר " קרמבו " את אוהבת
בית את מאשר
, הספר
שיש משום
ב"קרמבו"
פחות
כללים
היא לכן ו
מרגישה
. ר יות חופשייה
שלה החונכת
אומרת
שהיא
איננה
זוכרת
הן מתי
למדו
עם אחת לתקשר
. השנייה
בתחילה
השתמשו
( בלוח
טאבלט
מהרה עד אך ),
וויתרו
היו לא הן . עליו
זקוקות
יותר לו
.
הן לעיתים
נפגשות
בחוץ
. לכך זמן כשיש
הראיון
' עם ט
' ט
בן חניך הוא
20
שנמצא
בתנועה
מתחילת
הוא דרכה.
בכיסא
גלגלים
ואינו
יכול
הוא . לדבר
עם בלוח משתמש
אותיות
ובעיני
ו על מנת
לתקשר
את הקים הוא .
הוועד
עבור המנהל
המשתתפים
הבוגרים
הם .
מקבלים
החלטות
בין םואילת הנוגעות
הפעילויות
גיל ,
המשתתפים
וה
רמה
הקוגניטיבית
' ט. שלהם
והחונך
שלו
יחסי את מנהלים
של הציבור
הסניף
באמצעות תפעול
עמוד
הפייסבוק
. שלו
בשנה
טס ' ט שעברה
יחד לפולין
עם
הקבוצה
גם.
הוריו
הצטרפו
.
האח
ט' של התאום
על אחראי
הלוגיסטיקה
' ט. בסניף
הוא
החניך
וינה שצ " תיווך ה תדק" את שהציע
ח"בדו
בעמ'
27.