19
•
הפעילות מתקיימת אחת לשבוע במודל של חונכות אישית במסגרת קבוצתית
, לכל
ח
ניך בתנועה מוצמד לפחות
חונך אחד
(בדרך כלל שניים) שמלווה
אותו לאורך כל הפעילות
.
•
החונכים אינם מתנדבים בתנוע
ה, אלא פעילים בה, ולכן הם משלמים
דמי השתתפות סמליים על פעילותם כמו
יתר החברים בתנועה
.
•
לתנועה
תפיסה חינוכית
ו
גישה המקצועית
-
"חונך כמתווך
"
אשר
ו פותח
ע"י קלאודיה קובי
-
אם מייסדת
עלפיהן
מושתת פעילות התנועה והמסרים אותן מובילה
.
•
תכנית
הפעילות
מותאמת לפעילות אינטגרטיבית בעלת מסרים של שוויון הזדמנויות
לכל, טיפוח
הפוטנציאל
הגלום בכל
משתתף
, זכות
ו הבסיסית להחליט החלטות הקשורות לעצמו באופן ריבוני וזכותו להשתייך לחברה
ולקהילה
.
פעולות במסגרת הפעילות
•
גיוס חונכים וחניכים
, פרסום (
פרזנטציות
, מפה לאוזן, מחויבות אישית בבתי הספר)
•
גיוס חניכים דרך משרדי
רווחה ה
, מחלקות החינוך ומפה לאוזן.
•
פעילויות
משותפות
לחונכים וחניכי
ם
•
בנייתם והוצאתם לפועל של אירועים
מיוחדים
: נסיעות, טק
סים, מחנות נוער, מחנה קיץ, מסע
לפולין, וכולי.
•
ביקורי בית
•
ייזום פעילויות להורי
החניכים
•
ימי
הורים להורי החונכים
•
פעילויות
ייחודיות
לחונכים
•
פעולות להגברת חשיפה והפצה של התכנית
•
התנדבות של פעילי הסניפים
(חונכים וחניכים) בקהילה
•
סדנאות
הכשרה, סמינרים
למדריכים וחונכים וימי עיון
•
: מסדר
טקס עם
הורים ה
תפוקות (בדיקת הפעילות השוטפת לא נכללה במחקר הנוכחי)