חוברת אמנה
63 באיזה מקרים אפשר לפנות לנציבות? אפשר לפנות לנציבות במקרים האלה: • כשרוצים להגיש תלונה על חוסר נגישות. • כשרוצים להגיש תלונה על התאמה שלא קיבלנו. • כשרוצים להגיש תלונה על הפליה בשירות או בתעסוקה. • כשרוצים לבקש מידע על זכות מסוימת. דוגמאות לתלונות שאנשים הגישו לנציבות: • אוטובוס לא עצר בתחנה לאדם שמשתמש בכיסא גלגלים. • לא אפשרו לאדם עם כלב נחייה להיכנס למסעדה עם הכלב. • לא אפשרו להורה לרשום ילד עם מוגבלות לבית הספר הקרוב לבית שלו. • אירוע ציבורי גדול לא היה נגיש לאנשים עם מוגבלות (לא היה מקום לכסא גלגלים, לא היה תרגום לשפת סימנים או תמלול, וכדומה). • לא רצו להעלות ילד עם מוגבלות למתקן בלונה פארק. • לא הייתה חניית נכים או שירותים לנכים בבניין ציבורי חדש. • לא היה בבריכת שחיה מתקן הורדה למים לאנשים עם מוגבלות. • לא כיבדו תעודת פטור מעמידה בתור של אדם עם מוגבלות. • לא זימנו אדם לראיון עבודה כי הבינו שהוא אדם עם מוגבלות. • פיטרו מישהו מהעבודה בגלל שהפך לאדם עם מוגבלות.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTA3NQ==